Referenties

Scholen die al gebruik maken van onze werkstukken: 

Edison College - ApeldoornRSG Noord OostVeluwe - Epe
Marnix College - EdeGreijdanus College - Zwolle
Vlaamse Radio- en Televisieomroep - BelgiëMontessori College - Groesbeek
OSG De Hogeberg - Den BurgArentheem College - Arnhem
College Den Hulster - VenloPleincollege van Maerlant - Eindhoven
Rudolf Steiner College - RotterdamIngegno - Drongen - België
Bovenschoolse voorziening de Meierij - 's HertogenboschInstelling Voortgezet Onderwijs - Deurne
PraktijkCollege Tilburg - TilburgMondriaan College - Oss
Van der Capellen Scholengemeenschap - DedemsvaartElzendaal College - Gennep
Scholengemeenschap St. Ursula - HeythuysenHet Hooghuis - Oss
Clusius College - PurmerendDemocratische School L'Essense - Apeldoorn
Fioretti College - HillegomClusius College - Alkmaar
2College - TilburgKristallis Scholengroep - Nijmegen
Carmel College - RaalteChristelijk Lyceum - Delft
De Heemgaard - ApeldoornBonhoeffer College - Enschede
Scholengemeenschap Sophianum - NijswillerBonnefanten College - Maastricht
Berg en Bos school - BilthovenLandstede Groep - Zwolle
Dendron College - HorstTetrix Techniekopleidingen - Heehugowaard
Bogerman Scholengemeenschap - SneekMontessori Scholengemeenschap - Amsterdam
Van Lodenstein College - KesterenGroene Hart Leerpark - Alphen aan de Rijn
OSG Sevenwolden - HeerenveenBogerman Scholengemeenschap - Sneek
CSG Anna Maria van Schurman - Franeker 2College - Ruiven
Sint Vitusmavo - Naarden Praktijk College - Brielle
VSO Klein Borculo - Borculo 

 

schoolEen leuke reactie ...
"Bij wijze van proef hebben wij bij CARDAN Educatie het kerstboom werkstuk besteld voor 6 klassen vanaf LWOO tot VWO. Wij waren verheugd dat 80% in één keer werkte en LWOO + VMBO leerlingen op dit niveau zo zelfstandig konden werken. De fouten betroffen veelal slechte soldeerverbindingen. Met behulp van het storingsdiagram konden HAVO/VWO leerlingen op eigen kracht hun fouten oplossen.
Als docent ervaarden wij dat de elektronica weliswaar is gedegradeerd tot digitale spijkers, maar hadden hierdoor volop gelegenheid leerlingen te ondersteunen en hielden overzicht op de klas. Dankzij de duidelijke lesbrief en docentenhandleiding was support van buiten niet nodig. Wij gaan hier zeker meer gebruik van maken !"